Jak přistupují k získávání zpětných odkazů online kasina

Narazil jsem na analýzu tvorby zpětných odkazů (linkbuildingu) u online kasin. Pěkný příklad, jak zpětné odkazy pojímají profesionálové.

Velká kasina zpravidla standardně mají specialisty (zaměstnance nebo externisty), kteří analyzují zpětné odkazy konkurence a pak se pokouší získat zpětný odkaz na stejných místech nebo přímo u této konkurence (pokud to rozpočet dovoluje).Existují společnosti poskytující přímo tyto služby a online kasina jsou jejich nejvýznamnější zákazníci.

Preferovaný formát je umístění malého textu (zhruba 150 znaků), obsahující jeden nebo dva odkazy.

Někdy používají i jiné možnosti, například kombinaci obrázku a textu. Tato metoda je využívána, aby nešlo jen o zpětný odkaz kvůli vyhledávačům, ale zároveň o malou reklamu, na kterou návštěvníci partnerské stránky kliknou. Vypadá to dobře i pro Google, když na web nevedou jen textové odkazy.

Pro Google je potřeba, aby skoro každý odkaz byl jiný, resp. aby nebylo moc identických. U Seznamu je to jedno.

Jiná oblíbená metoda získávání zpětných odkazů dřív byla tvorba a distribuce WordPress šablon (themes) se zpětným odkazem v patičce stránek. Tohle už se ale nedělá, protože Google přestal mít tisíce zcela stejných odkazů rád a naopak to může uškodit.

Co je také důležité – online kasina mají na stránkách podsekce, na které lze přímo odkazovat. Každá hra má svou podsekci. Je tak možné odkazovat přímo na danou podsekci se specifickým klíčovým slovem, např. nejlepší online blackjack a podobně.

Existuje asi 15 typů her a na každou z nich různé slovní spojení. Celkem tedy asi 1200 možností, jak odkazovat. To je skvělá příležitost pro majitele menších webů – můžou najít méně hledané slovní spojení a na to se zaměřit, protože je v něm menší konkurence.

Hazardní hry jsou obrovský business, ve kterém se točí obrovské peníze. Pokud jde o PPC reklamu, jeden klik stojí v průměru 300 korun. I přesto se reklama vyplatí, neuvěřitelné že?

Chytrým lidem nic neunikne...
Některé interní informace posílám jen odběratelům e-mailů... Přihlašte se k odběru článků a informací, které píšu jen e-mailem.
We respect your privacy

Autor

Pavel Bíbr

Pavel se věnuje tvorbě webových stránek přes 15 let. Byl u zrodu internetu v Česku a má za sebou řadu úspěšných projektů, z nichž některé stále aktivně provozuje. Baví ho vysvětlovat vše kolem webů a pomáhat lidem s jejich weby. Lidé mu pokládají mnoho podobných dotazů ohledně webových stránek a tak se rozhodl, že pro ně vytvoří tento web. Kontakt na Pavla.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *