100+ Klíčových slov pro prodej a svět copywritingu

Produkt se sám na internetu neprodá a je třeba ho povětšinou doplnit o chytlavý slogan, popisek, titulek či technickou specifikaci – zkrátka přidat ty správná prodejní slova. Každá z těchto částí textace produktu rozhoduje o tom, jestli produkt v našlapané konkurenci uspěje. A to je práce pro copywritera! Mimo klíčových …

BLOG jako nejlepší nástroj obsahového marketingu

Aby měl váš blog smysl, potřebujete znát základy obsahového marketingu (chcete-li content marketingu). Co musí obsahovat záhlaví blogu? Jaké prvky nesmíte vynechat? Jak se posunout ve vyhledávačích na přední pozice? Přečtete si tento článek a zjistěte, co vašemu blogu schází. Blogové stránky jsou elektronickou vizitkou vaší firmy. Umožňují klientům, aby …

SMS marketing: Jak na reklamu pomocí textové zprávy?

I když se může zdát, že jsou SMS zprávy spíše na ústupu, tak se nenechte zmást. SMS marketing je moderním a velmi účinným propagačním kanálem. Zatímco email marketing chrlí miliony mailů každý den, tak SMS rybníček je méně prozkoumaný. Kolik Vám v posledním měsíci spadlo emailů do spamu? Mnoho. A …

Nejrychlejší WordPress | Nejlepší pluginy zdarma

WordPress je nejrozšířenějším redakčním systémem na světě. Zhruba každé třetí webové stránky na světě běží na skvělé platformě WordPress. Dobrý web i bez znalosti kódu. Mnoho webů na WordPressu v minulosti i v současnosti trpí na rychlost načítání a procházení. Zlí jazykové tvrdí, že na WordPressu nikdy nepoběží web tak …

Jak na citace webové stránky?

Citování webových stránek se objevuje v diplomových či bakalářských pracích stále častěji. V akademické sféře s pouhým jménem a odkazem na web moc dobře nepochodíte. Jaký tedy dodržovat formát pro citace webových stránek? Citace webových stránek a jiných internetových zdrojů PŘÍJMENÍ, Jméno. Název stránky [online]. Datum publikování, datum poslední revize …

9 SEO tipů, basic triků pro svět internernetu

Je známou věcí, že SEO není jen checklist o dvaceti bodech. Když jste vše odfajfkovali, tak máte splněno a budete nejlepší z nejlepších. V ČR se soustředíme na dva algoritmy od Googlu a Seznamu. Každý je jiný. A co vy? Vy se musíte zalíbit oběma, i když mají oba jiný …

Nepublikujte články hned, plánujte obsah webu dopředu, jako profík

Následující zdánlivá maličkost mi umožnila plánovat svůj čas, zvýšit návštěvnost webů a zajistit spokojené návštěvníky. Naučil jsem se mít napsaných pár článků dopředu a nastavit jejich publikaci na budoucnost.

Optimalizace pro vyhledávače a internetový marketing malých webových stránek

Dostal jsem dotaz od majitelky webových stránek malého penzionu. Z dotazu se vyvinula delší komunikace, v podstatě audit stránky z hlediska optimalizace pro vyhledávače a internetového marketingu. Z komunikace jsem vytvořil tento článek, protože může pomoci i jiným drobným majitelům webových stránek.