Nepublikujte články hned, plánujte obsah webu dopředu, jako profík

Následující zdánlivá maličkost mi umožnila plánovat svůj čas, zvýšit návštěvnost webů a zajistit spokojené návštěvníky. Naučil jsem se mít napsaných pár článků dopředu a nastavit jejich publikaci na budoucnost.

Pokračování textu Nepublikujte články hned, plánujte obsah webu dopředu, jako profík

Máte eBook a neprodává se? Změňte jeho název

Kamarád má dva weby, kde prodává své eBooky. Je to v Česku a živí ho jen tato činnost. Takže ano, jde to. Na jednom webu se prodávaly jeho eBooky skvěle, na druhém skoro vůbec. Pak přišel na jednoduchou věc, jak to změnit.

Pokračování textu Máte eBook a neprodává se? Změňte jeho název

5 základních metod na zpětné odkazy, které musíte znát

Zpětný odkaz je hojně opakované téma v souvislosti s optimalizací pro vyhledávače. Vysvětlíme si co to zpětný odkaz je, jak má vypadat a jak jej získat.

Pokračování textu 5 základních metod na zpětné odkazy, které musíte znát

Optimalizace pro vyhledávače a internetový marketing malých webových stránek

Dostal jsem dotaz od majitelky webových stránek malého penzionu. Z dotazu se vyvinula delší komunikace, v podstatě audit stránky z hlediska optimalizace pro vyhledávače a internetového marketingu. Z komunikace jsem vytvořil tento článek, protože může pomoci i jiným drobným majitelům webových stránek.

Pokračování textu Optimalizace pro vyhledávače a internetový marketing malých webových stránek

Co je při optimalizaci pro vyhledávače nejdůležitější?

Na internetu je velké množství informací o optimalizaci pro vyhledávače. Jak se v tom jako začínající uživatel vyznat? Co je vlastně nejdůležitější?

Pokračování textu Co je při optimalizaci pro vyhledávače nejdůležitější?

Jak optimalizovat prodejní webovou stránku?

Na vlastních webech zkoušel různé formy prodejních taktik, většinou jsem se inspiroval v odborných článcích nebo vlastními nápady nebo u konkurence. Vyšel mi z toho seznam nutností, které nesmí chybět na žádné prodejní stránce, abyste maximalizovali prodej. Ověřeno praxí!

Pokračování textu Jak optimalizovat prodejní webovou stránku?

7 způsobů, které Vám zvýší návštěvnost webu víc, než obrázek nahého Karla Gotta

Kamarádka z bulvárního časopisu mi říkala, že kdykoliv dají na obálku fotku Karla Gotta, tak mají vyšší prodej. A co teprve, kdyby byl nahatý, to by lidi snad novinové stánky kupovaly celé. Chcete dosáhnout efektu fotky Karla Gotta se svým webem? Chcete dostat víc návštěvníků na Váš web? Zkuste mých pár tipů.

Pokračování textu 7 způsobů, které Vám zvýší návštěvnost webu víc, než obrázek nahého Karla Gotta