100+ Klíčových slov pro prodej a svět copywritingu

Produkt se sám na internetu neprodá a je třeba ho povětšinou doplnit o chytlavý slogan, popisek, titulek či technickou specifikaci – zkrátka přidat ty správná prodejní slova. Každá z těchto částí textace produktu rozhoduje o tom, jestli produkt v našlapané konkurenci uspěje. A to je práce pro copywritera! Mimo klíčových …

BLOG jako nejlepší nástroj obsahového marketingu

Aby měl váš blog smysl, potřebujete znát základy obsahového marketingu (chcete-li content marketingu). Co musí obsahovat záhlaví blogu? Jaké prvky nesmíte vynechat? Jak se posunout ve vyhledávačích na přední pozice? Přečtete si tento článek a zjistěte, co vašemu blogu schází. Blogové stránky jsou elektronickou vizitkou vaší firmy. Umožňují klientům, aby …

Jak na citace webové stránky?

Citování webových stránek se objevuje v diplomových či bakalářských pracích stále častěji. V akademické sféře s pouhým jménem a odkazem na web moc dobře nepochodíte. Jaký tedy dodržovat formát pro citace webových stránek? Citace webových stránek a jiných internetových zdrojů PŘÍJMENÍ, Jméno. Název stránky [online]. Datum publikování, datum poslední revize …

Rozhovor: Michaela Mužíková vydělává psaním textů pro podnikatele

Dalším skvělým inspirujícím příkladem, jak se dá vydělávat na internetu, je Michaela Mužíková. Michaela byla několik let zaměstnaná, ale chtěla více svobody a tak využila své vědomosti, vymyslela internetový projekt a jde jí to perfektně.