Krátká příručka o parfumerii

Parfémy – kombinovaný název kosmetiky, jejíž jediným úkolem je poskytnout různým předmětům (obvykle lidskému tělu) příjemnou a dlouhotrvající vůni. Tato definice nezahrnuje všechny výrobky např. deodoranty. Parfumerie se skládá ze směsi vonných látek, které se nazývají vonné oleje, homogenizační a zpevňující činidla, a rozpouštědla, kterými je obvykle ethanol nebo směs …

100+ Klíčových slov pro prodej a svět copywritingu

Produkt se sám na internetu neprodá a je třeba ho povětšinou doplnit o chytlavý slogan, popisek, titulek či technickou specifikaci – zkrátka přidat ty správná prodejní slova. Každá z těchto částí textace produktu rozhoduje o tom, jestli produkt v našlapané konkurenci uspěje. A to je práce pro copywritera! Mimo klíčových …

BLOG jako nejlepší nástroj obsahového marketingu

Aby měl váš blog smysl, potřebujete znát základy obsahového marketingu (chcete-li content marketingu). Co musí obsahovat záhlaví blogu? Jaké prvky nesmíte vynechat? Jak se posunout ve vyhledávačích na přední pozice? Přečtete si tento článek a zjistěte, co vašemu blogu schází. Blogové stránky jsou elektronickou vizitkou vaší firmy. Umožňují klientům, aby …

SMS marketing: Jak na reklamu pomocí textové zprávy?

I když se může zdát, že jsou SMS zprávy spíše na ústupu, tak se nenechte zmást. SMS marketing je moderním a velmi účinným propagačním kanálem. Zatímco email marketing chrlí miliony mailů každý den, tak SMS rybníček je méně prozkoumaný. Kolik Vám v posledním měsíci spadlo emailů do spamu? Mnoho. A …