Kamarádka z bulvárního časopisu mi říkala, že kdykoliv dají na obálku fotku Karla Gotta, tak mají vyšší prodej. A co teprve, kdyby byl nahatý, to by lidi snad novinové stánky kupovaly celé. Chcete dosáhnout efektu fotky Karla Gotta se svým webem? Chcete dostat víc návštěvníků na Váš web? Zkuste mých pár tipů.

Návštěvnost webu není pro co nejvyšší výdělek všechno, protože záleží hodně taky na celkovém provedení webu a jestli se Vám daří na web přivádět ty správné návštěvníky.

Nicméně návštěvnost je důležitá hodně. To nemůže nikdo popřít.

Připraveni na horké tipy?

Tip 1. Komentujte na populárních webech

Pokud zanecháte dobrý komentář pod hodně čteným článkem, tak si buďte jistí, že si ho dost lidí přečte a nějací i kliknou na Váš odkaz.

Nemusíte hned cpát svůj odkaz do textu komentáře, stačí když odkaz vyplníte ke svému jménu. Na hodně webech je právě k tomuto účelu zvláštní políčko, takže není potřeba řešit, kam s odkazem.

Nekomentujte jako maniak všude po internetu a především nepište nehodnotné komentáře. Internet je v tomhle docela vesnice. Dobrých webů zas tolik není a když budete moc blbnout, tak si zavedete špatné jméno a máte po srandě – budou Vaše komentáře mazat.

Tip 2. Propagujte svůj web na diskuzních fórech

Jde o podobný styl propagace, jako u komentářů. Na diskuzních fórech ale musíte být ještě opatrnější a nedráždit administrátory.

Opatrně s vkládáním odkazů na svůj web hned v prvním příspěvku.

Lepší je se na fóru trochu zabydlet, zavést si tam jméno a až později vkládat odkazy na svůj web.

Nebojte se na fóru otevřeně zeptat, jak je to tam s vkládáním odkazů na vlastní web a jestli by jim to nevadilo.

Nepředstírejte, že jste několik osob. Pokud nejste expert na skrývání své identity na internetu, tak bude velmi jednoduché odhalit, že jste jedna osoba s více jmény.

Dobrých diskuzních fór je ještě méně než dobrých webů, takže opatrně.

Může to být pracné, ale může se to vyplatit. Několikrát už jsem viděl, že na oborovém fóru zavedená osoba získávala mnoho zákazníků na své služby. Samozřejmě záleží na oboru, ale jsou fóra, kde by Vás dobré jméno mohlo doslova živit.

Tip 3. Pište častěji články, ale nesnižujte jejich kvalitu

Určitě se nesnažte psát články jeden za druhým jako robot bez mozku, to by Vaši čtenáři neocenili. Nicméně pokud píšete jen jednou za měsíc a podobně, tak frekvenci psaní článků zvyšte.

Pokud Vám to čas dovolí, zkuste si udělat třeba plán na psaní článků každý den alespoň po dobu jednoho měsíce.

Internetový spisovatel Jeff Goins (www.goinswriter.com) si na začátku své internetové kariéry dal úkol: napsat každý den článek po dobu jednoho roku. Toto předsevzetí dodržel a odstartovalo to jeho úspěšnou internetovou kariéru.

Proč psát častěji?

  • Vaše stránka se stane aktivnější, čehož si všimne každý návštěvník a bude se vracet, případně začne odebírat články atd.
  • Google má aktivní stránky rád.
  • Díky vyššímu psaní získáte praxi, psaní Vám půjde lépe, budete lepší spisovatelé a půjde Vám to lépe od ruky.
  • Když napíšete hodně článků, je vyšší šance, že se nějaký z nich stane hodně populární.

Tip 4. Napište články cílené na klíčová slova

Jak rozebírám v článku Jak vydělat na dlouhých klíčových slovech – pokud se zaměříte na méně hledaná klíčová slova, můžete se snadno proboxovat na první stránky vyhledávačů.

Pokud máte čistě komerční web, tak se na klíčová slova zaměřujte velice velmi – jsou důležitá.

Pokud máte blog, tak bych se ve fantazii s psaním neomezoval na klíčová slova, ale určitě se na ně taky podívejte a klidně napište pár článků zaměřených jen na klíčová slova.

Tip 5. Poproste návštěvníky svého webu o sdílení článku

Možná už jste to někde viděli. Na konci článku větička „Líbil se Vám tento článek? Sdílejte ho prosím na sociálních sítích, ať se o něm dozvědí i Vaši kamarádi. Děkuji!“

Tímto nebo jakýmkoliv jiným způsobem poproste návštěvníky svého webu o sdílení článku. Pokud půjde o dobrý článek, může se šířit dál. Ideálně dosáhnete virálního efektu, ale tam hraje velkou roli i náhoda, takže s tím nepočítejte na jistotu.

Tip 6. Natáčejte videa

Pokud zůstane zachován současný trend ve zvyšování sledování videí, tak podle expertů v roce 2017 bude 74% veškeré internetové návštěvnosti zaměřeno na videa.

Jednoduše řečeno: televize je umírající médium. Lidi si chtějí vybrat, na co se budou koukat a začínají místo televize trávit čas u počítače. Můžete se stát jejich oblíbeným pořadem.

Představte si, jaké masy lidí sledují televizi. A teď si představte, že všichni tihle lidé televizi vypnou a zapnou počítač. Potenciál je to obrovský.

  • 52% marketingových odborníků považuje video za nejlepší investici z hlediska návratnosti.
  • 65% lidí dokouká více, než tři čtvrtiny videa.
  • Použití slova „video“ v předmětu e-mailu zvyšuje procento otevření e-mailu o 19%.
  • 33% uživatelů tabletů sleduje denně průměrně jednu hodinu videí.

Tip 7. Pronikněte do tajů skupin na Facebooku

Věděli jste, že na Facebooku existují skupiny? Můžete si taky jednu snadno založit, ale o to teď nejde.

Některé Facebook skupiny jsou staré několik let a mají tisíce členů.

A co je na Facebook skupinách nejkrásnější? Pokud se stanete členem skupiny a pak něco do skupiny napíšete, tak se to zobrazí všem jejím členům!

Můžete tak najít skupinu s tisíci členy, kteří se zajímají o Váš obor a všem jim poslat informaci o Vašem novém článku.

Vhodnou skupinu najdete pomocí vyhledávání Facebooku. Opět platí pravidlo, že byste neměli posílat spam nebo obtěžovat – tím si jenom vysloužíte vykopnutí ze skupiny.

Chcete dělat weby chytře?
Přihlašte se k odběru článků a soukromých informací, které píšu jen e-mailem.
I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *