Nepublikujte články hned, plánujte obsah webu dopředu, jako profík

Následující zdánlivá maličkost mi umožnila plánovat svůj čas, zvýšit návštěvnost webů a zajistit spokojené návštěvníky. Naučil jsem se mít napsaných pár článků dopředu a nastavit jejich publikaci na budoucnost.

Pokračování textu Nepublikujte články hned, plánujte obsah webu dopředu, jako profík

Vysoká návštěvnost webu není všechno

Na celém internetu se lidé honí za vysokou návštěvností. Samozřejmě, že návštěvnost je potřeba, ale tvorba webů není jen o tom. Velmi důležité je zaměřit se také na maximalizaci konverze (počet objednávek na počet návštěv). Můžete mít malou návštěvnost webu, ale pokud máte web dokonale zpracovaný, můžete mít vyšší prodeje, než jiný web s několikanásobně vyšší návštěvností.

Pokračování textu Vysoká návštěvnost webu není všechno

5 základních metod na zpětné odkazy, které musíte znát

Zpětný odkaz je hojně opakované téma v souvislosti s optimalizací pro vyhledávače. Vysvětlíme si co to zpětný odkaz je, jak má vypadat a jak jej získat.

Pokračování textu 5 základních metod na zpětné odkazy, které musíte znát

Co je při optimalizaci pro vyhledávače nejdůležitější?

Na internetu je velké množství informací o optimalizaci pro vyhledávače. Jak se v tom jako začínající uživatel vyznat? Co je vlastně nejdůležitější?

Pokračování textu Co je při optimalizaci pro vyhledávače nejdůležitější?

7 způsobů, které Vám zvýší návštěvnost webu víc, než obrázek nahého Karla Gotta

Kamarádka z bulvárního časopisu mi říkala, že kdykoliv dají na obálku fotku Karla Gotta, tak mají vyšší prodej. A co teprve, kdyby byl nahatý, to by lidi snad novinové stánky kupovaly celé. Chcete dosáhnout efektu fotky Karla Gotta se svým webem? Chcete dostat víc návštěvníků na Váš web? Zkuste mých pár tipů.

Pokračování textu 7 způsobů, které Vám zvýší návštěvnost webu víc, než obrázek nahého Karla Gotta