Vysoká návštěvnost webu není všechno

Na celém internetu se lidé honí za vysokou návštěvností. Samozřejmě, že návštěvnost je potřeba, ale tvorba webů není jen o tom. Velmi důležité je zaměřit se také na maximalizaci konverze (počet objednávek na počet návštěv). Můžete mít malou návštěvnost webu, ale pokud máte web dokonale zpracovaný, můžete mít vyšší prodeje, než jiný web s několikanásobně vyšší návštěvností.

Pokračování textu Vysoká návštěvnost webu není všechno

Co je při optimalizaci pro vyhledávače nejdůležitější?

Na internetu je velké množství informací o optimalizaci pro vyhledávače. Jak se v tom jako začínající uživatel vyznat? Co je vlastně nejdůležitější?

Pokračování textu Co je při optimalizaci pro vyhledávače nejdůležitější?

Jak optimalizovat prodejní webovou stránku?

Na vlastních webech zkoušel různé formy prodejních taktik, většinou jsem se inspiroval v odborných článcích nebo vlastními nápady nebo u konkurence. Vyšel mi z toho seznam nutností, které nesmí chybět na žádné prodejní stránce, abyste maximalizovali prodej. Ověřeno praxí!

Pokračování textu Jak optimalizovat prodejní webovou stránku?