Na celém internetu se lidé honí za vysokou návštěvností. Samozřejmě, že návštěvnost je potřeba, ale tvorba webů není jen o tom. Velmi důležité je zaměřit se také na maximalizaci konverze (počet objednávek na počet návštěv). Můžete mít malou návštěvnost webu, ale pokud máte web dokonale zpracovaný, můžete mít vyšší prodeje, než jiný web s několikanásobně vyšší návštěvností.
Zvýšení ceny někdy znamená vyšší prodeje
Především u produktů, kde může být cena velmi nízká, jako jsou například elektronické knihy, může nízká cena dávat najevo, že se nejedná o kvalitní produkt. Zvýšení ceny o 50% u jednoho prodejce elektronické knihy způsobilo vyšší prodeje.
Na mém vlastním webu prodávám jeden produkt a měl jsem tam jako benefit poštovné zdarma. Pak jsem poštovné zavedl v ceně 70 korun a zvýšilo mi to prodeje.
Neuvěřitelné, že?
Umístěte výzvu k akci do středu stránky
Příklad z praxe: Stránka, kde byla jako výzva k akci vyplnění políčka pro zasílání newsletteru, zaznamenala zvýšení odeslání formuláře o 400%!
Původně byl formulář jen ve sloupci na pravé straně stránky, nyní je ještě k tomu umístěn do středu některých textů. Není umístěn na všech stránkách, protože to by návštěvníky obtěžovalo.
K výzvě k akci přidejte šipku
Je až neuvěřitelné, jakou roli hrají některé drobnosti. Umístění šipky k buttonu na odeslání formuláře nebo do banneru může velmi zvýšit počet odeslání. Prodejce elektronické knihy díky tomu zvýšil prodej o 30%.
Testujte, testujte, testujte
Zkoušejte různé způsoby výzvy k akci, grafické prvky, různé rozmístění stránky.
Většina stránek je specifických a co funguje jinde, nemusí fungovat právě u vás.
Zkoušejte tedy všechno možné, ať si můžete být jistí, že máte vše naprosto správně a prodej je maximální možný.
Komentovat