100+ Klíčových slov pro prodej a svět copywritingu

Produkt se sám na internetu neprodá a je třeba ho povětšinou doplnit o chytlavý slogan, popisek, titulek či technickou specifikaci – zkrátka přidat ty správná prodejní slova. Každá z těchto částí textace produktu rozhoduje o tom, jestli produkt v našlapané konkurenci uspěje. A to je práce pro copywritera! Mimo klíčových …

Jak na citace webové stránky?

Citování webových stránek se objevuje v diplomových či bakalářských pracích stále častěji. V akademické sféře s pouhým jménem a odkazem na web moc dobře nepochodíte. Jaký tedy dodržovat formát pro citace webových stránek? Citace webových stránek a jiných internetových zdrojů PŘÍJMENÍ, Jméno. Název stránky [online]. Datum publikování, datum poslední revize …

Jak vybrat a vymyslet název pro svůj web? Jakou vybrat doménu?

Název webu tedy doména je vidět vždy, proto je důležité důkladně promyslet jméno projektu či firmy. Doménu je třeba vyťukávat do políčka prohlížeče a je vždy součástí odkazu na Váš web. Doména je vidět všude, kde je o Vašem webu zmínka. Doménu si lidé budou sdělovat, když si budou o …