100+ Klíčových slov pro prodej a svět copywritingu

Produkt se sám na internetu neprodá a je třeba ho povětšinou doplnit o chytlavý slogan, popisek, titulek či technickou specifikaci – zkrátka přidat ty správná prodejní slova. Každá z těchto částí textace produktu rozhoduje o tom, jestli produkt v našlapané konkurenci uspěje. A to je práce pro copywritera! Mimo klíčových …

BLOG jako nejlepší nástroj obsahového marketingu

Aby měl váš blog smysl, potřebujete znát základy obsahového marketingu (chcete-li content marketingu). Co musí obsahovat záhlaví blogu? Jaké prvky nesmíte vynechat? Jak se posunout ve vyhledávačích na přední pozice? Přečtete si tento článek a zjistěte, co vašemu blogu schází. Blogové stránky jsou elektronickou vizitkou vaší firmy. Umožňují klientům, aby …

9 SEO tipů, basic triků pro svět internernetu

Je známou věcí, že SEO není jen checklist o dvaceti bodech. Když jste vše odfajfkovali, tak máte splněno a budete nejlepší z nejlepších. V ČR se soustředíme na dva algoritmy od Googlu a Seznamu. Každý je jiný. A co vy? Vy se musíte zalíbit oběma, i když mají oba jiný …

Vysoká návštěvnost webu není všechno

Na celém internetu se lidé honí za vysokou návštěvností. Samozřejmě, že návštěvnost je potřeba, ale tvorba webů není jen o tom. Velmi důležité je zaměřit se také na maximalizaci konverze (počet objednávek na počet návštěv). Můžete mít malou návštěvnost webu, ale pokud máte web dokonale zpracovaný, můžete mít vyšší prodeje, …

Optimalizace pro vyhledávače a internetový marketing malých webových stránek

Dostal jsem dotaz od majitelky webových stránek malého penzionu. Z dotazu se vyvinula delší komunikace, v podstatě audit stránky z hlediska optimalizace pro vyhledávače a internetového marketingu. Z komunikace jsem vytvořil tento článek, protože může pomoci i jiným drobným majitelům webových stránek.